Bellen via internet
VoIP staat voor Voice over Internet Protocol. Dit betekent dat jouw organisatie via het internet belt. Tegenwoordig is dit zakelijk de standaard en niet meer weg te denken bij organisaties. Het is echt een specialisme in de IT. Daarom werken wij met een vaste partner die gespecialiseerd is in VoIP. Voor jou betekent dit één aanspreekpunt van ons team van IT-experts, maar dan met de kennis van onze partnerorganisatie die gespecialiseerd is in VoIP.
De voordelen van VoIP-telefonie:
- Mogelijkheden zoals wachtrij, CRM-koppeling en vast-mobiel integratie
- Geen onderhoud & altijd bereikbaar
- Overal uitbellen met het zakelijke nummer
- Up-to-date en plug and play
VoIP is méér dan bellen alleen
Onze VoIP-oplossing gaat veel verder dan alleen maar telefoneren. Zo kun je bijvoorbeeld doorschakelen naar mobiel, wachtrijen creëren met wachtmuziek, rapportages, chatten en er zijn zelfs koppelingen met andere systemen mogelijk. Per klant kun je zelfs notities en informatie toevoegen (een soort CRM-systeem), waardoor werken enorm efficiënt wordt.
Ook worden de telefonie-prestaties in een dashboard inzichtelijk gemaakt, zodat ten alle tijde kan worden gemonitord hoeveel lijnen bijvoorbeeld binnenkomen, hoeveel belletjes er gemist zijn, hoelang een gesprek gemiddeld duurt, wanneer de pieken zijn en dus ook wat verbeterd kan worden. Al met al een effectieve werkwijze en ook belangrijk: een zeer betaalbare oplossing.
Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie?
Neem vrijblijvend contact met ons op. Wij helpen je graag!
Toestellen
De hardware die nodig is voor VoIP kunnen wij leveren aan jouw organisatie. Hierin is alles mogelijk, denk aan vaste toestellen, headsets, mobiele telefoons. Ook zijn er vast-mobiel integraties mogelijk. VoIP komt bij ons standaard met het programma Coligo desktop waarmee je kunt bellen vanaf je pc. Hierdoor zijn er heel veel koppelingen mogelijk met CRM-pakketten. Voor de overstap naar VoIP wordt er altijd een voorstel op maat gemaakt, specifiek afgestemd op de eisen en wensen van jouw organisatie.