De werkwijze van Cloud it Out
Aandacht voor de klant
Bij Cloud it Out staat de klant centraal. Wij leveren professionele IT oplossingen die alleen maar werken als onze klanten er fijn mee kunnen werken. Cloud it Out denkt actief mee met de uitdagingen die de klant ervaart op IT gebied. Onze ruime ervaring stelt ons in staat om alternatieven te bieden en verbeteringen door te voeren.
Wij hebben voor onze klanten eigen IT professionals die voor u klaar staan. Het is alsof u als organisatie een eigen IT medewerker in dienst heeft. De IT professional kent u en is op de hoogte van de situatie bij uw organisatie. U kunt ons tijdens kantoortijden bellen of mailen en voor calamiteiten is er in de avonduren en het weekend een storingsnummer.
Klanten beoordelen ons niet voor niets met een 9.5!
Samenwerking
Optimaal werkende IT zien wij als een samenspel tussen de klant en de IT professional van Cloud it Out. Naast onze supportwerkzaamheden helpen we u graag met verbeteringen qua software en procesoptimalisatie. Wij zijn bekend met de nieuwste software pakketten en adviseren u graag. Ook voor de coördinatie van de van de overgang naar een nieuw softwarepakket kunt u bij ons terecht.
Veelgestelde vragen
Voor veel voorkomende problemen hebben wij een FAQ gedeelte op onze supportpagina. Hiermee zal je de meeste vragen al zelf kunnen oplossen. Kijk er gerust eens naar! Uiteraard mag u altijd onze IT professional bellen als u er niet uitkomt. Daarnaast vindt u er een link naar TeamViewer zodat wij op afstand met u mee kunnen kijken. Zo kunnen wij u gelijk helpen.
Bereken je prijs in 5 minuten!
Benieuwd wat de Werkplek 365 of de Online Werkplek jouw organisatie gaat kosten? Kom er geheel vrijblijvend achter! Je ontvangt de prijsopgave in je mailbox.